baby3_ ikiz gebelik olduğu için 3,5-4 kg doğuramayacağız maalesef 😊 yenidoğan çok almadım ben bir iki takım anca gerisi 0-3 1-3 ara da bir de 3-6 ay aldım ayaklı çok almayın gaz çıkarırken ayaklarını geriyorlarmış rahatsız ediyormuş bebekleri patikli altlar o yüzden patiksiz alın derim ama siz etrafı boşverin almaya başlayın yavaş yavaş yoksa yetişmiyor 😔