Bu başlığı açma sebebim benim gibi günlerce bu konuyla ilgili araştırmalar yapıp farklı yerlerde internet sitelerinde tatmin edici bir cevap bulamayanlar için buraya yazıyorum tabiki öncelikle rabbim kimseye kürtaj veya düşük tecrübesini yaşatmasın yaşayanlarada sağlıklı hayırlı evlaatlar nasip etsin ve tabi banada:-) neyse ben yaklaşik 27 gündür kürtaj oldum bugün dr la randevum vardı gittim ve tabi ilk adetimi 3 gün önce oldum halada devam etmekte yoğun olarak. İnternette bakinildiğinda bu süre 30-45 diye geçiyor ben 25 günde oldum ve doktor alttan muayne etti rahmim temiz kürtaj sonrasi herhangi bir sorun yok dedi. Tekrardan ne zaman hamile kalabilecegimide sordum adet sonrasi dusunebilirsin fakat biz 2 ay korunma öneriyoruz yani kesinlikle 2 ay beklemelisn demedi bu arada boş gebelik yasdim 2 temmuzdan 18 eylule kadar hamileydim olmadi rabbim saglikli evlat nasip etsin cumlemize.