Happybabyyy Kizlar 28 haftaligim. Bebegimin basi asagidaymis. Doktor herhangi riskten vs bahsetmedi. Sizce normal midir. Tekrar pozisyon degisir mi. Erken dogumla alakali bi durum olabilir mi?
ecembugra53 Happybabyyy canım benşm de 28. TEM bas asago rahme cok yaklaşık duruyor korkma canım 😊 için rahat olsun 37. Haftamdayım
buseyusuf27 Happybabyyy canım zaten 28 haftada dönüyor bebek dogum pozısyonuna ama kucuk oldugu ıcın degısebılır pozısyonu takılma ona bazı bebeklerde gec dönüyor benımkı 32 de döndü suan 34 haftayım asıl skntı bu haftadan sonra baslıyor 🙄
Urazannesi Happybabyyy 28de benim de bas gelişti ki bu iyi bir şey hiç canını sıkma. Maalesef 35te tekrar popoyu döndü, uğraşıyorum geri dönsün diye şimdi
Tubii0552 Benimde aynı sordum bi sakıncası olur mu diye yok dedi normal doğum yapmaya uygun olduğunun belirtisiymiş
Gokmer Haftam bitmek üzere benimki de aşağıda her gittiğimde. Sürekli yer değiştirir dedi. Ne zaman tamamen dönüyor nasıl oluyor bilmiyorum. Ama ben bebeğimi karnımın her yerinde aşırı şekilde hissediyorum. Zaten en başından beri çok hareketli demişti.
Happybabyyy Buyrenk 31 de mi kafasi asagiya dondu. Doktor daha kafasi yukari donmez anlaminda mi dedi. Kactasin peki cnm smdi
Buyrenk Happybabyyy evt canım şuan 32 deyim geçen hafta gittiğimde doğum pozisyonuna girmiş dedi daha ters dönermi diye sordum dönmez dedi
Zhrkzm Benimde o haftalarda kafası aşağıdaydi. Doğum belirtisi değilmiş ama kendini ayarliyormus sanırım normal doğum için , şuan 35 haftadayim. İçin rahat olsun. Doğum kanalına girseydi doktor uyarırdı zaten.
Buyrenk Happybabyyy yok değilmiş bebeğin gelişimi tamamlanıyormuş hatta eğitimde bize söylenen en iyi zamanmış o haftalar normal doğum için çok büyük olmayınca bebiş doğurmasıda kolay olurmuş☺️