İyi akşamlar kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğimin herşeyi iyi hatta 1 hafta önde 22 haftalık gebeyim doktor suyu daha fazla olabilir dedi riskli bir durumda değil ama beslenmene dikkat et dinlen dedi suyu az olup arttıranlar ne yaptı yorumlarınızı bekliyorum