yuzell Asi_0658 ooo ooo çok normal sen birde 16 haftalikta gör belin kopuyor resmen ağır vasıta gibi geziyorsun ortada 😁😁
Asi_0658 yuzell 😁😁bende ole geziyorum inanirmisiniz allah hayırlısı ile kucagimiza almayi nasip etsin insaallah🤲