Paula yaaaa ay ne dikkatsiz doktorlar var ya şaşırıyorum🤷🏻♀️ Bende dün geceden beri hastanedeyim bugün günübirlik yatışım yapıldı kendi doktoruma serum felan taktılar birsürü ama geçmiyor ya halen sızısı var doktorum olacak dedi detaylı ultrasonum da vardı bugün miyom bebekten uzaktaymış şükürler olsun ki gece normal bir hastaneye gittim fakülte hastanesine buradaki beni okadar korkuttular ki yok sancın var yok erken doğum riski felan sabaha kadar öldüm ya doktoruma geçtim sabah özele gidiyorum normalde baktı bir sorun olmadığını rahim ağzının kapalı olduğunu bebeğin sağlıklı olduğunu kanamamın olmadığını söyledi yatış verdi gerçekten bazı doktorlar artık ne yapmaya çalışıyor ben anlamıyorum kızım iyiymişya o bana yetti ağrısını artık çekicem napalım dayanılmıcak bi ağrı ama çekicem o iyi olsunda 🙏