HAU korkmayın ben 32. Haftamda yakalandım . Aynı belirtiler vardı bende de . Şuan 37. Haftamdayım. Bir tane bile parol içmedim . Günde 4 litre su içtim bol bol meyve yedim . Soğan, sarımsak, sirkeyi gün içinde tükettim . Limon yedikçe balgam çıkarabildim , diğer Türlü nefes almam bile zorlaşıyordu. Bende çok korktum ama bakın geçti Allahım sizi bebeğinizi ve ailenizi korusun 🤲🏼