Sakine07 bende ekşi hastasıyım. Bekarken bile gece yarısı uyanıp ev kurması eksi tursu yedigimi, suyunu içtiğimi bilirim. Ama simdi saç arası istiyor canım veya malaga gibi tatlılar. Ama kızım olcak. Hic alakası yok beslenöe veya baska birseyler. Cok hareketliyse keain erkek dediler benimki kadar kurtlu cocuk yoktur bas üzeirnse attıgı taklalar dan ultrasonda net boy ölcümğ alınmıyor son gititigimde 20.hafta kesineee kesin kızkem bile hala tek ayagıyla başını oksuyodu😊yani hicbir belirti olmaz mğmkün degil. Digerleri işte 3 kişinin dedigi tutuyor 3 kişininki tutmuyor hesabı öylesine hurafeler