Sakine07 uykusuzbirben bende aksine et ve mandalina yiyorum limon yiyemiyorum bir de tatlı çok canım istiyor çok değişik oğlan da ekşi aşerdim şimdi tatlı istiyor et istiyor canım
Sakine07 Fyyzzynp ye ekşiyi doğur Ayşe’yi demişler aynı onun gibi ama bende tersi oldu ya yedim ekşiyi oğlan oldu
Fyyzzynp Sakine07 kişiden kişiye değişiyor işte sağlıklı olsunlar sa kızı da erkeği de allah veriyor hayırlı evlatlar olsunlar,😍 rabbim acılarını göstermesin 😍
Sakine07 busra4259 demi ya benim de öyle valla oğlanda hep ekşi yedim şimdi et ve tatlı istiyor canım
Sakine07 ece_2206 biz daha 7.haftdayız ilk oğlumda ekşi yedim şimdi tatlı ve et yiyorum hep belki ilerleyen zamanlarda değişir
UgurBocegimm_17 Ben tatlı hastası oldum resmen sütlü tatlılar ya da çikolatalı yaş pasta ama aşerme mi olur o bilemedm normalde çok tatlıcı biri değilimdir 😇
Sakine07 UgurBocegimm_17 bende tatlı baklava çikolata her türlü tatlı ve et istiyorum hep bakalım ne çıkacak
Sakine07 Fbt1921 valla bende öyle sorma acaba yine mi erkek diyorum ya et ve tatlı yiyesim geliyor ekşi sadece mandalina ama içime erkek doğuyor ekşi yemiştim ilkinde hep şimdi ekşi değil inşallah kız olur diyorum ama içime de erkek gibi geliyor
UgurBocegimm_17 Sakine07 30 haftalık olduk kızımz olacak Allah in izniyle..bence tatli yiyince erkek ekşi yiyince kız teorisi komple yalan uydurma hayal ürünü 😄
chaos Kız bebek bekliyorum 33 haftalığım, hayatımda bu kadar tatlı yediğimi hatırlamıyorum kilolarca baklava yemek istiyorum
Sakine07 chaos bende valla hep tatlı istiyorum baklava böyle Waffel yemek istiyorum dondurma baklavayla falan hep tatlı
Sakine07 Derenannecik45 yaa gerçekten mi çok sevindim şu an valla bende hep et ve tatlı yemek istiyorum merak ediyorum ne oğlumda hep ekşi yedim
Arzu1994 Sakine07 kız çocuğunda bulantı sabah aç karnına başlar ve devam eder He kimilerinde erkekte bulantı olur ama kız bebek bulantısı daha fazladır . Kimi zaman su bile içersen atıyorsun
Derenannecik45 Sakine07 inan et ve tatlı gözümü tatlıyla açıyorum hatta dedim ki kız değil bu ya erkek kesin ama bugün doktor kesin ve kesin kızın oluyor dedi hem et hem tatlı hadi bakalım inşallah kızın olur 🙏🙏🥰🥰
Sakine07 Nasippp valla bana da tatlı turşuyu koklayamoyorum bile çok kötü tatlı ve et hoş gelir bana da
sevval5481 Sakine07 canım hep tatlı yedim olan diye düşündük ama kız 😂 çok şükür Rabbim e kız istiyordum gönlüme göre verdi
Betegebet Sakine07 Canım ben pek inanmam böyle şeylere normalde ama oğlumda kavanoz kavanoz çikolata yiyordum. Şimdi %90 kız dedi doktor. Hayatta ekşi mandalina yemem nar yemem ekşi olursa bunda Özellikle ekşileri buldum. Turşu 2 bidon bitti 3.kuruldu bile 😁😁😂