EdaErkal Bebek arabası konusunda tavsiyeleriniz neler?? ilk bebeğim ve kararsız kaldım önceden kullanan yada şunu aldım dediğiniz araba hangisi😇🙂🙏
sukayhanacar EdaErkal ergonomik,aşırı hafif,sürüşü mükemmel doona. biz onu aldık ve aşırı kullanışlı.fiyatları dolardan dolayı uçtu biraz ama alma durumunuz varsa düşünün derim
nurmavisi EdaErkal biz kiwi markasının 5in1 cityway modelini aldık görünüşü çok şık ve kullanışlı görünüyor bir çok ayarı var. Henüz bebeğimiz doğmadığı için kullanmadık ama görünüşte beğendiik fiyat olarakta ortalama bir fiyatı var. Bakabilirsiniz 🤗
sukayhanacar Buyrenk büyüyünce hiç bir araba kullanılmıyo illa bastona zaten geçiyosunuz. hantal travel sistemlerde uzun ömürlü değil ki.