Merhaba arkadaşlar ❣
Geçen hafta 13 haftalıktık gittiğimiz de bi çıkıntı gördüğünü ama kesin erkek olduğunu söylememişti bu gün o çıkıntıyı baya net gördük bir kızım var bir de oğlum olsun çok istiyordum şükürler olsun rabbime iki duyguyu da yaşattı 🤲🏻❣
Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍
14+3 günlüğüz şu an da sanırım bu sene erkek senesi 🙊