symslmz Kızlar trendyolda şunlara denk geldim bu tarz alan kullanam var mı en azından aşılara hastaneye giderken idare etmesi için ? https://hizliresim.com/PhzR7O https://hizliresim.com/msBvzu https://hizliresim.com/Xt8RFV
Sezensu symslmz Bence kullanışlı canım bende bu tarz bişey aldım bi mağazadan, gerek yok battaniye örtsen yeter dediler ama sanki bunların kullanımı daha rahat. Bir de 3-6 ay için astronot tulum dedikleri tarz bi tulum aldım kışı bunlarla bitiririz inşallah
GizemKadirr symslmz bence eliniz yatkinsa kendinizde yapabilirsiniz. Alizenin puffy iplerinden. Ben kendim yaptim ve 100 lira bile tutmuyor malzemesi
ipek-smr Ben aynısını instagramdan aldım beyazını kalın ve bence çok güzel battaniye olarak bile kullanabilirsin mertbabytr sayfasından bakabilirsiniz
ipek-smr symslmz kalitesini beğendim bence eğer kış bebeği olacaksa tam kış bebeğine göre sarıp sarmalayıp her yere götürebilirsin 👍🏻🤣🤣
symslmz Sezensu ben de hm den dışı kürk gibi içi pamuklu bi tulum aldım ama 4-6 aldım ilk basta cok cok büyük olur diye bundan düşünüyodum
Sezensu symslmz Evet bende ilk başta o tulumlar büyük olur eli kolu ne kadar olcak zaten geçiremem diye düşündüm 🙏🏻
Byzaoz symslmz bizimkide kis bebegi olacak bunlari arastiriyorum bende cok mantikli aslinda sarip sarmala sicacik dursun ☺️ hem hastaneye falan biyere tasirken sicak durur. İnternetten alip memnun kalanlarin onerilerine bi bakayim. Teşekkürler kizlar 🥰💕