Herkese merhaba, direk konuya giriyorum. 😃 Bebişim makat geliş olup dönmediği için sezaryene karar verdi doktorum. Iyiki de öyle olmuş çünkü karnım küçük olduğu için ayakları sıkışmış ve acilmam oluşmuştu. Sabah 7 buçukta gittim 9 da doğum gerçekleşti. Spinal istedim ve hiç hissetmedim sadece bebek biraz sıkıştığı için zor cıktı karnıma bastirdiklarını hissettim. Ama gerisi çok rahattı 7 saat kum torbası beklettiler karnımda cok acıtmadı. Herkesin korktuğu ilk kalkma anı da çok rahattı. Ne başım döndü ne bir ağrı hissettim. Ilk gün hemen sütüm geldi yarim saat içinde. Ve 3.gün okadar arttı ki sağıp buzluga atıyorum hâlâ. 4.günden sonra agri sızı kalmıyor her işinizi kendiniz yapabiliyorsunuz. Ben ilk günden beri hep ayaktaydım zaten😃 Kilomda 1 hafta da eski kiloma döndü. Yani hiç korkulcak birşey değilmiş sezaryen. Ilk tercihim normal dogumdu tabiki ama kısmet böyleymiş.( Tek çektiğim acı sondayı uyuşturmadan taktılar odam da, oda çok acılı degildi ama kastım yinede) Şimdi 12 günlük olduk bile. Darısı bütün hamilelere inşallah🤲