Bebegiminannesi_ Kızlar adetimin 5 günü beta 1.7 cıktı adetimin 7 günü ise 2.9 cıktı sizce geç döllenme olmuş olabilir mi
Aslihan2 Bebegiminannesi_ oyle bile olsa 2 günde artışı cok az bazen adet döngülerinde değer bu sekilde yükselip düşebiliyor yinede takipte kalın umarım hamilesinizdir.🌸
minikalp03 Bebegiminannesi_ adet döneminde veya gecikme durumlarında beta yükselebilir ancak 3 ü geçmez hamile olsaydiniz çok daha yüksek çıkardı malesef gebelik yok
Bebegiminannesi_ Aslihan2 yok canım ben dedim gibi edetim düzensizdir kan testi yaptırdım da böyle cıkmazdı
Bebegiminannesi_ HappyElif cumartesi yine gidicem canım dua edin yükselsin sağlıklı bir gebelik olsun🤲🏻🤰🏻💕
Limonnn Bebegiminannesi_ 5 ve üzeri olmasj lazım canım gebelik için 0-5 arasındaki degerleri gebelik saymıyorlar