minik10eller Deletedmom417 benimki de dün 40+0 olcaktı ama 28 günlük oldu 🥰 Ekimi bekleyemeden Eylül’de geliverdi oğluş🧿
deryakuralerturk Deletedmom417 20 ekimi bekliyoruz bizde 38+4 de sezaryenle kacusucaz insallah az kaldi 🥰
Yaprakserkann Deletedmom417 bende doğum yapalı 42 gun oldu 🙂 beklıyemedı kızım 2 ekım 9 ekım arasında gelıcektk ama o 2 eylulde gelmeyı tercıh ettı 33+5’te