Zuhal14 Busocanehh 35+2 yim daha ikisine de girmedim 22 ekimde giricem o senin hamileliğinle alakalı bi durum risk varsa 29 da bile alıyorlar ama bende öyle bi durum olmadığı için bu zamana kadar bekledik
buseyusuf27 Busocanehh 34+3 üm ıkı gündür sancım var bgun nts gırdım 32 den berı giriyorum 2 hafta 1 ama bugun sancım cıktı nts de dogum haneye catı muayenesıne aldılar sukur acıklık yokmus 🤲🏻 korkulcak bıseyde degıl yanı elıne jel döküp kürek tarzı yapıp ıcıne sokuyor ama kasmıcaksın kendını rahat bırakcaksın esınle brlıkte olyomus gbı düşüncen hıc acımıyor hıc bsy hısetmedım acıkcası 1 dk bıle sürmedi
Merve002 buseyusuf27 valla eşte insan ne kadar olmazsa.da zorlanır o elin girmesini düşünemiyorum bile bence rahimin genişliğine bağlı çünkü çoğu insanın rahimi dar olabiliyor
Zehracik Busocanehh nst ilk 34 de girdim çatı bugün oldum 38de. Nst eğer ağrın sızın olursa daha erkende yapabilirler.
Prensesimm77 Busocanehh ben 34.haftamda nst ye girmeye başladım haftada bir nst kontrolüne gidiyorum artik
Sfk55 Busocanehh ben 37 de grdim canım cok rahat bir hamilelik gecrdm her randevuda sordu doktor agrın sancın var mı diye yoktu ondan belki gec gondermiş olablr beni
a_s_a_f 35+2yim bugün hem nst hem çatı muaynesi oldum 1 cm açıklığım var ama sancım yok henüz. Daha önce bi kez daha çatı muaynesi olmuştum çok acımıştı canım ilk olduğu için sanırım ve kastım kendimi korkudan ama bugünki muaynem de hiç canım acımadı 🌸
esloka Busocanehh nst ye devlette 31 den sonra girmeye başlanıyor çatı muayenesi doktordan doktora değişiyor genel olarak doğuma yakin açılma olayında kontrol ediliyor netten de araştırdım catinin önemi yok diyen bakmıyorum diyen doktor da var devlette 37 gibi bakmışlardı bende 2.ye hamileyim açılma da bakarız doğuma yakin denildi