Gigy Ben İstanbul’dayım özel bir yerde güzel bir ekiple çektirdim,çok araştırmıştım .2 dakika sürmedi ,anestesi verilmedi , c kollu röntgen cihazı ile yapıldı zaten ağrı olması imkansız ,çok büyütmüştüm ama sorunsuz geçti 🙏