Melisaaa16 Selam yarın inşallah kalp atışı için doktoruma gidicem sizlere sorum vajinalden mi bakılıyor karından mı ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ilk hamileliğim bilmiyorum yanıtlarsanız sevinirim🙏
Happybabyyy Melisaaa16 ultrason ile bakiliyo. Benim 5 kusur haftalikken kesede bebek gorunmuyodu kucuk diye. Doktor alttan bakmayi teklif etti. Baktirinca hem bebek gorundu hem kalp atisi gorundu. Icimde rahat etti
mercimeginanne Melisaaa16 bnmde tüp bebek kalp atışına kadar alttan baktılar. Kalp atışından sonra zaten kendi doktoruma yönlendirdiler ondan sonrakiler hep karından oldu
Mervensn1 Melisaaa16 benim doktorum kan değerimi bekleri karnımdan bakabilmek için vajinal tercih etmedi 6. Haftada kese göründü 8. Haftada kalp atışını duyduk
aeh Tüp bebekte nasıl olur bilmiyorum ama ben ilk gebeliğimde alttan bakmışlardı karından görünmemişti