Melike054 ben de 24.haftamda şeker yüklemesi yaptırdım. Hem annemde şeker var, hem ikiz gebeliğim var diye ve gizli şeler çıktı. Bende hiç bir belirtisi yoktu. Şimdi evde günde 3 defa kendim ölçüyorum. Diyetisyene gittim, diyet listesi verdi bana. Ona göre hareket ediyorum