Zngn0435 Sencann Ben bir kere gittim o hastaneye. Hiç tavsiye etmem hiç hijyenik değil hastaneye bile benzemiyor içi.Gittiğim doktor iyi tatlı bir kadındı ama hastane şu dönemde kesinlikle gidilmeyecek tarzdaydı.