Mom092 yigitalpinannesi40 cok benciller ya 😔 dun bi markette gordum wee baby cam biberon 22 lira teklisi bide bimde ikilisi 12 liraydi bilen biriyse fiyati abartip satacak 😠
Msydn6 Hnfesin çok saçma yaaa niye erken açıyorlar bilsem bende giderdim yarın sabahı bekliyordum yani babynest ile fantom süpürge birkaç parçada bebek kıyafeti alacaktım ya kalmadıysa şimdi online mağazaya baktım orada yok aktüeller ama 🤦🏻♀️🙇🏻♀️
Hnfesin Msydn6 inşallah sizin oralardakiler açmamışlardır bulursunuz ben burdakilern huyunu bildiğim için erkenden dolaştm a 101 leri
Msydn6 Hnfesin bu sabah gittim canım sordum öyle bişey yok dediler bugün gelmiş yani çok sevindim fantom süpürge, anne yanı yatağı, birkaç üst alt, hastane çıkışı , nevresim takımı aldım 🌸🤗