Kızlarrrr iyi akşamlar. 6+3 haftalık hamileyim. 2 gündür falan hiç doymuyorum ya da midem de sorun var bilmiyorum. Yiyorum 2 saat sonda hiç yememiş gibi acıkıyorum midem birden kıyılıyor. Daha şimdiden böyleyim çok kilo alır mıyım acaba. Gebelikte sağlıklı beslenmek önemli sonuçta 😇🙏