rumeysa16 bende 30 haftalıkken öyle durumdaydım canım fakat doğum ağrısı gibi değildi ayıptır söylemesi ishal ve ağrım vardı acille gittim hemen doktorum geldi nst ye ve açıklığa baktı çok şükür bişey cıkmadı senden kaynaklı dedi miğdeyi üşütmüşüm kasılmalar da o yüzdenmiş ama her ihtimallik bu problem erken gebeliğe sebep vermesn diye adalat ve progestana başladık . Yatırdı beni 2 serum Ve bebeğine ciğer geliştirci vurdurttu doktorum ağrın sızın kanaman olursa hemen geldi dedi cok şükür 32 olduk bu hafta gidicem . Ama en önemlisi beynimiz canım sıkma canını iyi düşün iyi olsun doktorum stres sıkıntı çok büyük bir problem ve herşeyi etkiliyor dedi.