Msltms Mediha_ canım ben 26 haftalık hamileyim toplasan 2 defa yedim bence etli olanı yararlı değil diye biliyorum😊 canın istiyorsa yiyebilirsin bence o kadar kendini kısıtlama ☺️🙏🏻
Fndkkrdu Mediha_ ben dün yedim 🤭 21 haftalık hamileyim ilk kez yedim bayadir canım çok istiyordu etsiz yedim 🤭
NurOzadaBulbul 5- 6 seferdir Yiyorum İlk 3 Aydan Sonra Yedim. Maydonoz Düşük Tehlikesi Yarattığı İçin Koyulmadan Limon Tansiyon vs Zararı Olmasın Diye Sıkılmadan Bence Yenilebilinir.
SerpilAVCI Mediha_ ben 35 haftalık hamileyim,etli de yedim etsiz de yedim 10 u bulmuştur yemem,çok şükür bir sorun olmadı. İlk hamilelik dönemimde de çok yemiştim etsiz halde. Canın çekiyor ise ye canım. Sonuçta vücudun onu da istiyor
1PrensAnnesi bltern1 çiğ et vücuda genel olarak zarar ama gebelikte o bakteri gebelik zehirlenmesi yaşatıyo allah korusun ciddi yan etkileri oluyor
Ecmelbeyza Mediha_ tüm çigköfte malzemelerini robota koy Çek şekil ver 10dk😎güzel olmasa bile en azından canımızın çekmesini bastırır . etsiz yemelisin ayrıca benim arkadaşım gebeykem dışardan çigköfte yemiş zehirlenmişti beklemiş heralde 🙄 nolur nolmaz