Sedef-sedf Ben kontrole gidiyorum canım ayşenur hocaya doğum yapan arkadaşlarım var memnun kaldıklarını söylediler o yüzden gidiyorum
Gd1992 Bn bugun bişiy duydum dogum paketi verıyorlarmıs fotogrfcı oda susleme 1 tanede kapı susu oyuzden sordum ornek resmler varsa gormek ıcn
Sedef-sedf Gd1992 fotoğrafçı ücretsiz değil bildiğim kadarıyla.. çünkü bekleme koridorunda broşür veriyorlar fiyat bilgisi yazıyor doğum fotoğrafçısının.. ama bir ara hastanede doğum yapanlara oda süslemesi hediyeydi
Sumeyyener Gd1992 ya ben hiç duymadım bende ayşenur hanıma gidiyorum haftaya kontrole gittiğimde sorarım bi doğuma az kaldı zaten