Kızlar 22 haftalık hamileyim bu günden beri 6-7 kere oldu karnım aşırı sertleşiyor bebek bir yere toplanıyor karnımın bir yeri yüksek bir yeri alçak gibi 2-3 dakika sonra geçiyor ama çok rahatsız ediyor beni. Bu haftalarda bu şekilde yaşayan var mı ? Korkuyorum