Arkadaşlar dün sabah 7 de hastaneye kaldırıldım şiddetli kanamayla bu arada 8+2 hamileyim. Kanamanın sebebi belirlenemedi bebeğin kalp atışını duyduk hastaneye yatışım yapıldı iğne ilaç ve serum verildi bıgün çıkışım yapıldı ilacı günde 3 tane kullanacağım her hafta bakılacak. Kanama alanı tam kesenin üstünde 4 cm 😞 dua edin bana çok ağladım çok üzüldüm ilk gebeliğim zor da hamile kaldım.. Bana dua okursanız çok sevinirim 🤲🏻