Ayferavci ben 35 haftalık hamileyim yaklaşık 20.haftadan beri şiddetli bel ağrısı yaşıyorum. 1 sn düz yatsam kalkamıyorum,oturunca sancıyor, hatta öyle bir ağrı ki adım atarken dai hissediyorum,ama bana bebek döndüğünü için demediler. Ben çok hamile kadında okudum,ama bebeğin dönmesi ile alakalı olduğunu kimse söylemedi, elbette alakası olabilir ama bu hemen hemen her kadında oluyor hatta galiba bizler de daha şiddetli bir durum. Benim ilk bebeğim 22.hafta da dönmüştü çok hareketli idi , hareket eder canım