Rabia88 Arkadaşlar şükür bu günlere geldik ama ben bazen hiç hareket hissetmiyorum ara sıra hissediyorum sizde de böyle mi 😞
Haticeyildiz Rabia88 ben ilk 20.haftada hissettim 24e kadar cok az hissediyodum bazen hic hissetmiyodum seninkide oyle bisey olabilir
Rabia88 Haticeyildiz inşallah çok korkuyorum bazen 😞 sizin cinsiyeti kız mı bazen kız bebek az hareket eder diyorlar benim kızım olacak nasipse
Haticeyildiz Rabia88 yok benim erkek ama ilk hissetmeye basladigimiz haftalarda hareketlerinin az olmasi cok normal daha kucuk sonucta ben su anda 30 haftaligim ilk zamanki gibi degil sert bi sekilde hissediyorum artik zamanla gelisiyo iste
Rabia88 Haticeyildiz inşAllah zamanla bizde büyüyüp kendimizi daha cok hissettiririz teşekkür ederim cevabınız için hayırlı doğumlar