Sedef-sedf sizinle aynı durumda değilim ama bir arkadaşımın bebek bir günde yer değiştirmişti. Yani bir gün öncesinde baş aşağıydı bir gün sonra ultrasona girdiğinde bebek yan yatış pozisyondaydı. O yüzden sezaryene alınmıştı ve 37-38 de olmuştu Yani bizim bu minnoşlar keyiflerine göre hareket ediyorlar her an her şey olabiliyor 😊