Denizmom Canimlar aksef kullandınız mı Dr bana verdi ama bebeğe zararı olurmu doktora pek güvenemedim ilgisiz
MystryYYy Denizmom bende aksef kullaniyorum suan. Kanda enfeksiyon var ilac zaten. Sabah aksam veriyorlar tam 5 gün sürüyor
ispynrc Denizmom 2 kutu kullandım ben canım idrar yolu enfeksiyonu vardı yararı da zararı da olmadı. Aynı şekilde 1 kutu da piyeloseptyl kullandım o da ne yararı ne zararı olmadı 😊
Denizmom MystryYYy ben daha baslamadim canım ama dediğin gibi sanırım kuzum bebeğin iyimi bir zararı yok değil mi
MystryYYy Denizmom cnm ben doktorum guveniyorum ve mutlaka bitir diyede mesaj atti bana. Bu aksamdan basla sabahta ayni saatte ic aksam da oyle devam edersin. Ben sabah 9 aksam 9 da aliyorum