Xxz benimde 34te öyleydi doktorum sakın kilosuna takılmayın çok sağlıklı bir bebek burda kilo söylüyorsak merak etmeyin diye dedi bizim için zamanında ve sağlıklı doğması önemli dedi yoksa 4 kilo doğup küvezdede yatan var bu kilo işi biraz genetik dedi ki haklı ben tam gününde doğmuşum 2200 olarak 🙈