Haticekbra Kızlar 39+2 deyim tansiyon yüksekliği sebebiyle yatış verildi nst de sancı çok yok sabaha kadar gözlem yapılıp sabah doktorum karar verecek dua edin sağlıkla yavruma kavusayim