Merhaba hanımlar , yaklaşık 16 günlük bir gecikmem var . Normalde agustos ayında tüp bebek tedavisine başladık agustosun 29 unda yumurta toplama işlemim yapıldı ve ondan 4 gün sonra normal adetimi gördüm ama bir daha olmadım .Adetlerim her zaman düzenlidir hayatımda hiç bu kadar gecikme yaşamadım . 1 hafta önce doktora gittim rahim duvarın kalınlaşmış dedi gebelik testi negatif cıkınca tarlusal verdi . Kullandım bitti 2 gün oldu hala gelen giden yok . Benimle aynı sıkıntıyı yaşayan var mı ? Yaklaşık 2 ay önce aldıgım hormon ilaçları bu kadar gecikme yapar mı yani ?