Gzlgzl Arkadaşlar crp 20,46 ama sağlık ocagı sonucum. Devletin doktora gittim yenileyelim dedi yarın yenıden yenilenecek neyden korkmalıyım duygularım çok karıştı kötü bişeymidir
58Vildan Gzlgzl kanda enfeksiyon vardır bence dahiliyeye git ve detaylı kan ve idrar tahlili ver ☺️ bebege bir zarar vermiyor korkma benim sürekli 70-100 lerde bazen daha da fazla
Heyecandorukta Gzlgzl Sağlık ocağıyla yetinme bence düzgün bir doktora git, iltihap olduğu anlamına geliyor bu crp yüksekliği ama neden kaynaklı olduğunu doktor başka testlerde isteyerek ulaşacaktır. Çok geçmiş olsun
Sezensu Gzlgzl Korkmana gerek yok canım belki idrar yolu enfeksiyonudur ondan yükseltmiştir bi ilaçla normale dönüverir aşırı yüksek değil korkma 🙏🏻🙏🏻
Gzlgzl 58Vildan gittim bugun canım normalde tsh sorunum var buna takıldı yenıleyelım dedı idrar Kültürü girdi ama bende hiç bir belirti hastalık yok anlam veremedım
Gzlgzl Heyecandorukta çok teşekkür ederim dahiliye tekrar girdi belki sağlık ocagı kan bekletiyor ondan olabilirde dedi ama merak ettim
Zeynebkubra Geçen ay crp yüksekliği vardı bende değeri hatırlamıyorum ama doktorum gebelikte crp ye bakmıyoruz korkmana gerek yok demişti
Gzlgzl Zeynebkubra benım bugun kadındoğumcum dedı kesınlıkle tekrarla diye zaten randevum vardı dahiliye ye dr da dedı yenıleyelim önemli dedi