Merhaba kızlar, ben 10+2 hamileyim. Hamileliğimin 6.haftasindan beri aşırı mide bulantısı yaşıyorum. Hastaneye gidip sürekli serum alıyor yediklerimi çıkarıyordum kabus gibiydi. Sonrasında doktorum zofran adında bir ilaç verdi, zofer diye de geçiyor. Onu kullanmaya başladıktan sonra bulantılarımın önledi, en azından artık beslenebiliyorum. Ama bu ilacı sonuçta hamileliğimin sonuna kadar kullanamam. Kullanmadığım gibi midem aynı oluyor, kullanan ya da bırakan var mı? Nasıl bırakacağım, bırakmam gerektiğinde midemle nasıl baş edeceğim?