Salihaa36 koala06 2 gün önce bizede öyle dediler canım ama şimdi onaylamadı babalık iznini şaşırdık kaldık ne yapacağız raporda veren yok
Azramelisim Salihaa36 benim bildiğine göre daha yeni eşimin arkadaşı babalık izninden geldi izin veriyorlar diye biliyorum ben
RabiaKURU Salihaa36 yerinde kim olsa stres yapar üzülür tabiki ama eşinde üzülüyordur kim istemezki eşinin doğumunda yanında olmak bebeğini öpüp koklamak. Kendini üzme canım bebeğide etkiliyor her şey çünkü
SKelebek Salihaa36 bende planlı olarak sezaryen istedim. Babalık izni ve yıllık izni veriliyor ama göreve bağlı şansımıza artık
SKelebek Gerçekten asker eşleri birbirini anlayabilir duyguları paylaşabilir. öyle yarım hissediyor buruk hissediyor ki öyle stresli zamanlar geçiriyor ki Allah yar ve yardımcımız olsun çok zor. Sabır etmek dayanmak. özlem duygusunu bastırmak çok zor 😢