glshhkrc Kızlar kan pıhtılaşması problemim var doktorum oxapar ,ecopirin ve progestan doğuma kadar kullanmamı ve 3 ay çok dikkatli olmam gerektiğini söyledi moralim çok bozuldu lütfen benim gibi olan varsa tecrübelerini paylaşabilirmi
Tncgamzee Canım benimde bebek 12 haftalık aynı şekilde pıhtılaşma olduğu için corasprin oksapar ve progestan kullanıyorum normal hayatıma evin içinde devam ediyorum sadece ağır kaldırmıyorum ve yükseğe uzanmıyorum
Esmerkiz34 glshhkrc nasıl anlaşılıyor kan pıhtılaşması olduğu bilgi verebilirmisiniz doktor farkedermi
glshhkrc Esmerkiz34 1 dış gebelik 1 boş gebelik 1 de kimyasal gebelik geçirince doktorum genetik testi ve kan pıhtılaşma testi istemişti öyle anlaşıldı pıhtılaşma olduğu
Mugee09 glshhkrc benimde kayıpların var , sadce kan pıhtılaşma testi yaptrdim iyi çıktı. Genetik yaptrmadm ama genetikde sıkıntı oluyor mu yoksa kan pıhtılaşma testinde çıkarmydiki hep bu kafama çok takılyor . Şuan 16 haftalik gebeyim sadce corosprn kullanyrdm yeterliliği den emin olamyrm . Gerçi şuana kadar herşey normal görünüyor ama
glshhkrc Mugee09 benim pıhtı seviyem heterozigot çıktı belki o yüzden oksapar ve ecopirin kullanıyorum. İyi bir doktora danışmak lazım çünkü kan pıhtılaşması çok önemli bi konu
Mugee09 glshhkrc peki bunu genetikde mi anladılar kan pıhtılaşma da mı , yani benim anlayamadım genetik yapmdysan bunu bilirmiyddn
Bernaaty glshhkrc benımde iki faktörde heterozigottu tüp bebek ile hamıle kaldım tüp bebek doktoru kan sulandırıcı vermedı çok önemlı değil dedi kendı doktorımde gerek yok dedi valla korka korka 38 haftaya geldım birşey olmadı 🧐
Ptrn glshhkrc benimde mthfr 1298 geni heterozigot çıkmıştı oksapar ve ecopirin kullanıyorum ilk 3 ay progestan kullanmıştım 25 haftalık olduk çok şükür. Bebeğine yaradığını düşünerek vurunursan yemek gibi geliyor insana😊 zevkle vurunuyor insan saatini bir dk geçirmiyorsun bile