Verasmommy Merhaba kızlar, aranızda mustelanın zeytinyağlı meme ucu kremini kullanıp memnun kalan var mı? İçeriği temiz güzel bir ürün diye duydum ama alıp almamakta kararsız kaldım😕
bus91 Verasmommy bence lansınoh hem temızlemeye gerek de yok emzırme oncesı ben Allah nasıp ederse 7. Aydan sonra başlıcam kullanmaya
gokella Verasmommy mustela göğüs ucu kreminide yıkamanıza gerek olmadan kullanabılıyorsunuz içeriği zeytinyağı ben doğumdan sonra kullanıcam aldım. Lansinoh da aldım ama suanda göğüs uclarım kuruyo gibi o yuzden kullanıyorum (iyileştirdi)doğumdan sonra kullanmıcam içeriği temiz ama Lanolin alerji yapabılıyormus bebeklerde 🌸
Baharmom Verasmommy Canim ben de mustela aldım, icerigi temiz ve yıkamadan kullanılabiliyor. Ama lansinoh un icerigini Instagram da mühendisinoglundan inceledim çok masum gelmedi
Verasmommy gokella Ben de şu an lansinoh kullanıyorum ama lanolin maddesi kafamı karıştırdı açıkçası bebek doğduktan sonra inşallah mustelaya geçeyim diyorum
Verasmommy Baharmom Lansinohu Tavsiye üzerine almıştım ben de üzerinde de yüzde yüz doğal yazıyor ama pestisit olma ihtimali varmış içinde mustela içerik olarak daha temiz ama ne kadar etkili bilemedim🤷♀️