Hlya_35hsyn Merhaba kizlar.evde ki testlerle yumurta takıbi yapıyorum.yumurta catladiktan sonra hafiften hiç geçmeyen bı kasıklarda ağrı var bu nedir acaba.catlamanin üzerinden 4 gün gecti
Kmndas Hlya_35hsyn iki aydır benim de oluyor neden bilmiyorum eskiden hiç hissetmezdim yumurtlamayı falan şimdi testsiz kendim anlıyorum yumurtladığımı bide ağrı yorgunluk neden olur acaba bi enfeksiyon falan olmasın da
Hlya_35hsyn Defnederen ne zmandi yumurtlama gününüz.benim geçtiğimiz hafta sonuydu.o günden beri ağrı var