ElifDeniz_ Merhaba anneler, Bana uygun ve doğru sonuç alabileceğim tansiyon aleti önerebilir misiniz ? 🙏🏻😊
Msydn6 ElifDeniz_ omron marka iyi diye biliyorum canım ilk gebeliğimin son ayında bende komşumdan istemiştim preklamsiden ötür hergün 3 kere ölçüyordum hemen hemen de doğruydu fiyatı öyle çokta pahalı değil sonradan kendime de hatta alacaktım ama gerek kalmayınca almadım oradan biliyorum yani
sinber ElifDeniz_ 5-6 senedir omron kullanıyorum memnunum en çok tavsiye edilen ve doktor ve eczacıların da kullandığı marka
ElifDeniz_ Msydn6 ben de 37.haftadayım ayaklarım ve bacaklarım çok şişti. Doktorum gebelik zehirlenmesinden şüphelendi ve tuzu da yasakladı ve hergün tansiyonumu ölçmemi istedi. Çok teşekkür ederim.. 🙏🏻😊
ElifDeniz_ sinber Mina01 evet doktorumda da Omron marka var. Büyük ihtimal Omron tercih edeceğim. Teşekkür ederim. 🙏🏻😊