Durukusunannesi Merinosunannesii hiç birşey düşünemiyorum adalet hakkında tek düşündüğüm ilerde benim ya da kızımın başına bişey gelse insanlar sadece kafasını eğip geçicek kimse 12 yılı göze alamaz çünkü
Merinosunannesii Durukusunannesi artık kimse kimseye iyilik yapamayacak yardım edemeyecek ki haklılarda
Merinosunannesii 03Sinem03 o şerefsiz haysiyetsiz kadına ayrıca yazıklar olsun başını yastığa koyduğunda rahat huzurlu uyuyabiliyor mu merak ediyorum
NeslihannK Merinosunannesii çok güzel bi söz okudum “bi kağıda Adalet yaz bi köşede yak” Gerçekten bu boyle. Çok adaletsiz bi zamanda yaşıyoruz Rabbim yardımcimiz olsa Kadınlar olarak şunu bilmeliyiz ki Sokakta dışarda Şiddet gördüğümüzde Taciz edildigimizde Yanımıza tek 1 kişi bile yaklaşıp yardim edemiycek.
Merinosunannesii NeslihannK dünyanın sonu deyip dururdu rahmetli ninem dinler dinler geçerdim gerçekten artık dünyanın sonu gördüklerimiz normal şeyler değil kediye köpeğe bebeğe tecavüz sonuç serbestler
Merinosunannesii Mom092 gerçekten bende o kadar cok üzüldüm ki anlatamam zırıl zırıl ağladım bugun o genç delikanlı bizim kardeşimiz eşimiz abiimizde olabilirdi artık bu ülkede iyilik bile yapacak durumda değiliz gerçekten yazıklar olsun
03Sinem03 Merinosunannesii uyuyamasinda insallahh en yakin zmanda tekrar mahkeme acilip cezasi en kisa tarihle yada beraat ederek tamamlanir
Esraugur2310 Merinosunannesii Adalet mi ? Nerede ? Bu ülkede adalet sadece suçsuzlar için var. Karısını sırf boşanmak istiyor diye silahla vurmaya çalışıyor. Silah tutukluk yapınca öldüresiye dövüyor. Ama bu adam ceza almıyor. Rabbim hepimizin sonunu hayır etsin. Hepimizin çocuğunu korusun.
Merinosunannesii 03Sinem03 amin insallah kurtulur🙏böyle düşünmem veya söylemem ama asıl o kadın cinayete kurban gitmeyi hakkediyor özgecanlar aleynalar değil