Serpil20 Karın için çatlak kremi ve ya yağ olarak ne öneriyorsunuz hanımlar bide kaçıncı aydan sonra kullanmak önemli ?
Bbssra Serpil20 bence hamile olduğunu öğrendiğin andan itibaren. Ben lierac hindistan cevizi yağı ve farmasinin aynı sefa kremini kullanıyorum ama yinede çatlamaya başladım altlardan. 23+3 üm bu arada ilk çatlağıda 18 de falan gördüm yanılmıyorsam
Serpil20 Bebislerimiz hem yağ hem krem ölemi yağ işe yarıyor mu sizin kaçıncı hafta ben sadece hindistan cevizi yağı kullanıyprum 18+ 3 henüz bir çatlağım yok şükür
Bbssra Serpil20 kırmızı şuan 5-6 tane var ama çoğalıyor sanki. vücut yapısı ile alakalı galiba ya biraz yoksa ben çok su içiyorum her akşam yağ krem süürüyorum dikkat ediyorum yani
Bebislerimiz Serpil20 ins olmaz cnm 24 haftadayim bende şükür suanlik bende de yok son haftalar önemliymiş
Serpil20 Bbssra ben bazen utuyorum bile yağı sürmeyi her gün süremiyorum bile ama sür eye çalışıyorum en kötü iki günde bir sürüyorum yağı
Serpil20 Sinozun da çatlak kremi var ama nasıl işe yarar mı bilmiyorum suan trendyolda indirşmde 110 dan 50 tl düşmüş ama önemli olan işe yaraması