Pembisanne internete bakipta kendininkini kıyaslayın canını sıkma her bebek bir değil sonuçta
Aklıma şey geldi gorumcemle benim aramda 2 hafta var o önde gidiyor onun çocuğu benimkinden kısa çıkıyor ultrasonda eşimde dalga geçiyor abla çocuğun boyu bari bize cekseydi çeke çeke enişteye mi çekti garibim diyip dalga geçiyor 😂 Hatta gebeliğinin ilk zamanlarında çocuğun boyu biraz kısa olunca ikili testi yapmamislardi enistede gorumceme söyleseydin ya bunun babasida kısa siz boyuna bakmayın yapın testi diye kendi dalga geçmişti 😂 yani demem o ki her bebek çok farklıdır o yüzden hiiic kafaya takma 😂