meryemcem canım benim değerim yükselip düştü, sonra tekrar yükseldi ve doktorum kimyasalda olabilir dış gebelikte dedi ve 2 doz iğne ile dış gebelik ihtimaline karşı gebeliğimi sonlandırdı. Lekelenme olmuştu birde başkaa bir belirtim olmamıştı. Hayırlısı olsun hakkında inşallah