ArasMom34 -betul-20 benimde 33. Haftada 90ları gördü 39. Haftaya kadar her hafta doğum sancılarım çıkıyorduda 39. Haftada doğum yaptım canım alttan açılma olmadıkça korkma
-betul-20 ArasMom34 iyi bari. Doktor rahmimin çok hareketli olduğunu söyledi, dikkat et dedi. Ama siz böyleyazınca rahatladım gerçekten 😌