Normal de Erkek Olcağını İlk Öğrendiğimiz de %50 50 gibiydi.
Biz Hep Devrim Ata Olsun İstedik. Fakat Oğluşumuz Barış Akarsu’yu Ne Zaman Dinlesek Daha Minicikti Her Dinlediğimde Pıt Pıt Minicikken Bile O Kalbimin Hızlı Hızlı Attırmasından Artık Tekmelerini Hissettiğimde Beni Duymaya Başladığında Sordum,
Elimi Koydum Devrim Olsunmu Oğul Adın Dedim Tepki Vermedi Peki Eğer Barış İstersen Elimi Hisset Ayağını Koy Dedim Ve Yaptı Tekmeyle Birlikte Elime Resmen Vurdu. ☺️
Ondan Sonra da Adı Barış Ata Olarak Kaldı.
Kendi Adını Kendi Belirledi İlk Günden Bugüne …☺️🥰