Gd1992 az önce bende aynı 3 gündür baş ağrım baş dönmem halsizim falan böyle bi değişim tansiyonum 9/5 10/5 falan 33 haftalığım ebeyi aradım sağlık ocağında düşük olması iyi yüksek olmasın dedi dinlen su iç falan dedi yarın doktor randevum var ona da sorucam