MerveRt Kızlar bugün kontrol için doktora gittik. 8. haftadayız. Doktorumuz kalbe yoğunlaşırsak ilerde bebeğin kalple ilgili sorunlar yaşayabileceğini söyledi ve kalbini dinletmedi. Sadece görüntüde görebildik. Böyle bir durum yaşayan var mı?
pitircik2021 MerveRt canım doktor gördüyse senin duymanın ne önemi var ki? 17.haftamdayım ben hala dinlemedim. Bebek için sağlıklı olmadığından hiç rica bile etmedim yani. Belki detaylı ultrasonda isterim.
Cns_33 MerveRt benm anlamadigm cogu insan kalp atisini duyuyor hepsinin cocugunun kalbinde sikintimi olusmus çok sacma ama saglikliysa problem değil yada doktorunu değiş canm
Sinemarslannnn MerveRt benim de bir arkadaşımın doktoru dinletmemiş ben de kendi doktoruma sordum prof kendisi alakası yok dedi ben 6+3 den beri her gittiğimde dinledim
shnd-01 Bebeklerin anne karnında en çok stres yapmasına neden olan şey kendi kalp atışlarıymış . Dinlenmemesi daha güvenilir diye okumuştum. Ama doktora göre değişiyor bu durum
Sinemarslannnn Sinemarslannnn hatta ben bunu iki ayrı doktora sordum hee şu var tabi ben dinlediğimde bile bir kaç saniye sürüyor
koala06 MerveRt Bizimde öyle oldı canım bizde 2 defa dinledik 13 haftalığım şuan . Çok kısa dinletti hatta dopleri çalıştırdığı zaman zarar veriyormuş bebeğe ekrandan gösterdi ama kalbi atıyor diye ilk zamanlar
beyza-guven MerveRt canim ilerleyen zamanlarda dinlersin korkma bendede aynisi oldu kalbini dinlettirmedi binskinti olmasin fazla radyasyonda klmasin ilk haftalar sıkıntı olabiliyor dedi bi sonraki kontrolde dinlemistik bizde
132025 MerveRt zaten 10 sn anca dinletiyolar o zaman çoğu çocuğun kalp problemi olması lazım evet zararı olabilir ama 5 10sn nın etki edeceğini düşünmüyorum