Semaomer Dün aşı oldum pek agrimamisti bugün kolumu kaldiramiyorum çok ağrıyor daha once olanlar var mi? Agriyinca naptiniz
deletedmom351 Semaomer Ağrı oluyor bana ebe bi tane parol içebilirsin dedi ama onun ağrısı bi haftayı bulabiliyor.
Asli91 Semaomer bana kolonyalı pamuk koy demişlerdi ama yapmadım.3-4 gün sürdü ağrısı yapacak bişey yok.İkinci dozu olduğumda 2 gün ağırdı.
Suheda Semaomer artık yapabilcegin bisey yok cnm ancak parol icebilirsin ama bidahaki dozu oldugunda unutma olur olmaz koluna buz uygula hic agrimiyor o zaman
Heather Semaomer 2 dozuda oldum ikisinde de ertesi gün ağrım oldu. Üstüne yatmadan durmaya çalıştım. 2-3 güne geçiyor zaten. Çok ağrırsa havluya buz sar koy demişti ebe
Semaomer Herkese teşekkürler arkadaşlar en iyisi buz koyuyum😕 2-3 gün ağrır heralde yapacak bisey yok daha sonrada parol icerim